Menu
Klantenservice
Klachtenafhandeling bij Plottershop
Bij Plottershop streven we ernaar om onze klanten de beste service en producten te bieden.
Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent.
We nemen klachten zeer serieus en doen ons best om deze zo snel mogelijk op te lossen.
Hoe kun je een klacht indienen?
We raden aan om klachten per e-mail aan ons door te geven, zodat we je melding snel en efficiënt kunnen behandelen.
Vermeld hierbij duidelijk:
- Je naam en contactgegevens
- Het ordernummer (indien van toepassing)
- Een beschrijving van de klacht
Je kunt je klacht sturen naar: [email protected]
Liever telefonisch contact? Dat kan ook!
Je bereikt ons via onderstaande telefoonnummers tijdens onze openingstijden.
BELGIË
Telefoon: +32 472 62 06 92
Adres:
Nobels-Peelmanstraat 3
9100 SINT-NIKLAAS
E-mail: [email protected]
NEDERLAND
Telefoon: +31 74 250 59 50
Adres:
Magnoliastraat 7
7552 AZ HENGELO
E-mail: [email protected]
Wat kun je van ons verwachten?
- Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging.
- We streven ernaar om je klacht binnen 5 werkdagen op te lossen. Indien het langer duurt, houden we je op de hoogte van de voortgang.
- Mocht je niet tevreden zijn met de afhandeling van je klacht, dan kun je als particuliere klant de zaak voorleggen aan Webshop Keurmerk.
We waarderen je feedback, omdat dit ons helpt om onze dienstverlening te blijven verbeteren. Dank je wel voor je geduld en begrip.
Klachtenafhandeling bij Plottershop
Bij Plottershop streven we ernaar om onze klanten de beste service en producten te bieden.
Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent.
We nemen klachten zeer serieus en doen ons best om deze zo snel mogelijk op te lossen.
Hoe kun je een klacht indienen?
We raden aan om klachten per e-mail aan ons door te geven, zodat we je melding snel en efficiënt kunnen behandelen.
Vermeld hierbij duidelijk:
- Je naam en contactgegevens
- Het ordernummer (indien van toepassing)
- Een beschrijving van de klacht
Je kunt je klacht sturen naar: [email protected]
Liever telefonisch contact? Dat kan ook!
Je bereikt ons via onderstaande telefoonnummers tijdens onze openingstijden.
BELGIË
Telefoon: +32 472 62 06 92
Adres:
Nobels-Peelmanstraat 3
9100 SINT-NIKLAAS
E-mail: [email protected]
NEDERLAND
Telefoon: +31 74 250 59 50
Adres:
Magnoliastraat 7
7552 AZ HENGELO
E-mail: [email protected]
Wat kun je van ons verwachten?
- Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging.
- We streven ernaar om je klacht binnen 5 werkdagen op te lossen. Indien het langer duurt, houden we je op de hoogte van de voortgang.
- Mocht je niet tevreden zijn met de afhandeling van je klacht, dan kun je als particuliere klant de zaak voorleggen aan Webshop Keurmerk.
We waarderen je feedback, omdat dit ons helpt om onze dienstverlening te blijven verbeteren. Dank je wel voor je geduld en begrip.